neděle 4. března 2012

Analýza závodu Skrýše 2012 - mapy, postupy, ohlasy, fotky


Letošní vítěz oběhl všech 25 skrýší, získal všech 180 bodů a ještě přiběhl 25 minut před 4hodinovým limitem! Pili čili Karel Pilař ml. zvolil zřejmě ideální postup (viz. mapa). Druhý Hynek Urban se vydal na skrýše v podobném pořadí (viz. mapa) a také našel všech 25, přiběhl se solným mramorováním těsně před limitem. Loňské vítězky Sestry Brožkovy tentokrát čerstvým borcům nestačily a jistily 12. místo (viz. komentář a mapa).

Záznamy z GPS se díky! Fíšovi zobrazují všechny v přehledné mapové aplikaci. Zaslané tracklogy by se tam postupně měly objevovat. Mimochodem Fíša pořádá 20. dubna silnozážitkový závod Noční můry. Doporučujeme.

Další mapy s postupy a fotky na stránkách gc.com. Pokud máte nějaké další odkazy na fotky, sem s nimi (olles@seznam.cz).

Na GC.com se objevují reportážní klenoty, vybírám PaWcz : "K haldě jsme přišli ze špatné strany. Náladu decentně zlepšovaly jen  hluboké stopy v písečné duně, které prozrazovaly, že nejsme jedinými losery. V těchto zapadlých končinách bohužel naše zimou zpohodlnělé tělesné schránky přepadla zřejmá krize. U mě vlastně začala už v bažinách u rybníku, kde jsem do své komfortní obuvi nabral nějaký ten diskomfort. Na svěží poklus, kterým jsme do té doby prokládali náš krok (zvlášť když jsme kvapili přes pastvinu se stádem nějaké veliké zvěře), jsme v tu chvíli už zapomněli. Ba i svěžest se z kroku pomalu vytrácela. Tempo jsme nabrali až za oranicí a trnitým průlezem cestou od 9. To už nás silně začínal tlačit čas, a tak jsme zvolili ústupovou cestu přes 8 a "krmítko" k cíli."

Skrýše uzdravují. Jaromír Buriánek před závodem mohl sotva chodit, pak ale odhodil berle nordic walking, uběhl 23,9 km a našel 17 skrýší. Viz. Jaromírovo report ze závodu.

Úryvek z reportáže Vládi Mezníka (4. místo Kompas, 169 b. mapa): "Při seběhu z železničního náspu došlo k mystickému zážitku, kdy jsem "konečně" dostal křeč do stehýnka, ale takovou jaká ještě nikdy nepřišla. Moje bezmocnost byla stoprocentní. Nohu jsem nejdříve nemohl srovnat tak, aby to přešlo a poté jsem nemohl udělat ani krok. Už jsem se v duchu loučil s limitem a jen jsem přemýšlel, jestli mne tady bude někdo hledat a poté odnese do civilizace. Dal jsem si (druhou) zázračnou žlutou piluli a čekal, zda se bude něco dít. Naštěstí to trvalo jen něco přes dvě minuty a já se mohl rozpajdat a později i rozběhnout dál."

Skromné sebehodnocení Vytrvalce - vítěze GPS: "Tato akce mi nastavila zrcadlo a nebyl to hezký pohled. Nestihl jsem všechny kontroly, jak jsem měl v plánu a to zejména proto, že od dvacátého kilometru už jsem skoro nemohl běžet. Místo abych však svůj postup revidoval, tak jsem se stále tvrdošíjně držel původní taktiky. Belhal jsem se (o běhu už nemohlo být řeči) na vzdálené kontroly 25 a 20, místo abych se na ně vykašlal a místo nich udělal několik bližších. Docela dlouho jsem byl čistý a suchý. To však platilo pouze do chvíle, kdy jsem dohledával kontrolu č. 1 u rybníka v Ledcích. Tam jsem do bahna a studené vody zahučel oběma nohama až po kolena, vzápětí jsem si do bahna i sedl. To bylo od autora trati dost záludné."


Pili
Sestry Brožkovy
Na startu 166 hledačů. Traťový rekord.
Noční Můry a Hynek Urban
Vítězové Kompas kategorie. Absolutní vitěz Pili druhý zleva.
Nejméně oblíbená skrýše - v komíně.