středa 6. dubna 2011

Analýza závodu Skrýše 2011 - mapy, postupy, ohlasy

Sestry Brožkovy - 137 bodů, komentářmapa
Čuňák (Tomáš Vaníček) - 130 bodů, komentář
David Komín (chimney.cz)- 127 bodů, komentář, mapa
Petr Kočík Kočandrle - 124 bodů, mapa (pro celou trasu prorolujte až na konec levé lišty)
Noční můry - 118 bodů, mapa (pro celou trasu prorolujte až na konec levé lišty), apropó doporučujeme závod Noční můry
Zdeněk Přeček - 109 bodů, komentář 1, komentář 2 s mapou
František Bartoš - 104 bodů, mapa
DN - 99 bodů, komentář, mapa
Koymas family (on) - 97 bodů, komentář, mapa
J-Elita (Honza_Kometa) - 94 bodů. komentář s mapou
Minarjo - 84 bodů, komentář s mapou
Buráci - 76 bodů, mapa
Showpa - 71 bodů, komentář, mapa
100Dteam - 40 bodů, komentář, mapa

Malý úryvek z blogu Koyamas family: "Už sotva motám nohama, jsem mokrý, špinavý na pár místech i otrhaný....nedivil bych se, kdyby si mě proti mně jdoucí maminky s kočárky spletly se zfetovaným vagabundem. :) Mé pokusy o běh se velmi často mění v chůzi, ale vím, že dorazit do cíle zvládnu včas, protože do čtyřhodinového limitu mám prakticky půlhodinu a zbývají mi sotva dva kilometry. Jenže pak objevím po pravé ruce kontrolu za čtyři body. To ještě musím dát, říkám si a opět měním chůzi za běh. Tedy spíš měním celkem pomalé kulhání v nepříliš rychlejší pajdání."
Fotky - Showpa na Rajčeti
Get muddy! Foto Showpa
František Bartoš
Sestry Brožkovy